Aktiviteter Notiser och Öppen Mässregler

Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: H:\Mina webbplatser\kamratforeningen\bilder\gold.gif

Våren 2019 Öppen mäss m m. Se också Kalendarium nedan.

30 jan Öppen mäss med föredrag eso.

13 mars: Kamratföreningens årsmöte.

Anmälan till årsmötet gör Du här. (Endast för medlemmar i Kamratföreningsektionen).

20 mars: Gbg & Co Gbg 400 år. FVMA årsmöte.

10 april: Öppen mäss med föredrag eso.

24 april: Öppen mäss med föredrag eso.

8 maj: Öppen mäss med föredrag eso.

30 maj: Preliminärt utflykt till Känsö (Gbg Befälsutbildningsförbund m fl).

Kalendarium våren 2019

Höstmötet 2018

Bilder från höstmötet PDF

Bilder från höstmötet mp4

Notiser

Medlemsavgift 2019.

Medlemsavgiften 2019, 150 kr, tas tacksamt emot via plusgiro 33 32 61-6. Ange fullständigt namn och adress. Gärna också e-postadress.

Vill Du delta i Kamratföreningsektionens verksamhet inom FörmedC område måste Du lämna fullständigt personnummer

(FM krav)

Vill Du skänka en slant för drift av Traditionsrummet så sätter Du in slanten på plusgirokonto 921 20 51 - 8. Glöm inte att ange avsändare

så vi kan tacka dig.

Vi tar tacksamt emot tips, idéer och förslag på aktiviteter i Göteborgs Garnisons Kamratförening, eller i annans regi.

Anmäl, mer än gärna, intresse för att hjälpa till att förverkliga planerade eller föreslagna aktiviteter!

Tidningen Älvsborgarna

Vi hoppas att just DU vill vara med att skapa kommande nummer, nr 1 2019. Detta gör du genom att lämna ditt bidrag i form av berättelser, artiklar, upplevda händelser eller annat som Du gärna vill delge andra.

Skicka in ditt bidrag, helst i "digital" form till
kaj.modig@live.se; men det går även bra nedskrivet på papper adresserat till Göteborgs Garnisons Kamratförening, Box 5155, 426 05 Västra Frölunda. Bidraget behövs före 15 maj.

Vill Du läsa tidigare utgivna KA-fyren samt utgivna nummer av Kamratförenings-Nytt - se här.

Samtliga nummer av tidningen Älvsborgarna hittar Du här.

Meddela oss adressändring!
När du byter bostad, glöm inte bort att meddela oss så att vi kan ändra i medlemsregistret.
Samma gäller om Du
skaffar
eller byter E-postadress.
Du meddelar oss enklast via E-post -
g.g.kamratforening@hotmail.se

Har DU dokumentation och/eller "prylar".......?
....i din ägo och som du vill skänka till Garnisonsmuseets samlingar? Vi tar gärna emot allt som har
  anknytning till f d KA 4:s verksamhet. Om Du har något i dina gömmor, hör av dig (helst via mail) så kontaktar vi dig! Givetvis är Du även, efter anmälan minst 14 dagar i förväg,  välkommen ut till museet.